poniedziałek, 1 stycznia 2018

PODSUMOWANIE, PLANY I URODZINY BLOGA

Myślałam, że zdążę napisać podsumowanie listopadowej i grudniowej pielęgnacji włosów jeszcze w 2017 roku, a tymczasem ostatnie dwa miesiące zleciały mi bardzo szybko i nim się obejrzałam - przywitaliśmy już Nowy Rok. A 1 stycznia to nie tylko dobra okazja do podsumowania ubiegłego roku, zrobienia planów na kolejne dwanaście miesięcy, ale i drugie urodziny mojego bloga. W głowie mam mnóstwo pomysłów i spraw o których chciałabym napisać, ale może zacznę od nadrobienia zaległości...

Moja pielęgnacja włosów w listopadzie i grudni wyglądała bardzo podobnie. Używałam głównie sprawdzonych produktów, a olej nakładałam przeważnie raz w tygodniu.

listopad

SZAMPON:

  • Yves Rocher Volume
  • Sylveco Balsam myjący z betuliną
 ODŻYWKA:
  • Biovax BB, mango i opuncja
MASKA:
  • Schwarzkop, Oleo repair
OLEJ:
  • mango
  • Amla
ZABEZPIECZANIE:
  • L'Oreal Mythic Oil
SUPLEMENTY:
  •  sporadycznie Chela Mag B6
                                                                           grudzień


Skoro zaległości nadrobione mogę przejść do małego podsumowania ubiegłego roku. 

Zdecydowanie dużą zmianą, jaką zrobiłam w 2017 roku to powrót do farbowania włosów. Nie wróciłam jednak do chemicznych farb, a zdecydowałam się na hennę. Mogę powiedzieć, że to jedna z lepszych decyzji jaką podjęłam odnośnie pielęgnacji włosów! O szczegółach hennowania z pewnością wkrótce napiszę więcej...

Kolejną zmianą, jakiej udało mi się dokonać - to fakt, że moje włosy wreszcie urosły! Często słyszę od znajomych, w szczególności tych, których długo nie widziałam - komentarze, że urosły mi włosy i nigdy takich długich nie miałam. Ja sama także to widzę i cieszę się z ich długości. Oczywiście to nie koniec mojego zapuszczania - kiedyś marzyły mi się włosy o długości do zapięcia od stanika, a że apetyt rośnie w miarę jedzenia - dziś marzę o włosach o długości do wcięcia w talii. Wkrótce pojawi się post o trzecim już roku, wspólnego zapuszczania włosów. 

Cieszę się również z kontynuowania zapuszczania grzywki. Grzywka rośnie już sobie od 1,5 roku, a ja zdecydowanie lepiej czuję się bez prostej grzywki na całe czoło. Dobrze czuję się z przedziałkiem na środku czoła i długą grzywką na dwa boki. 

Minimalizm w pielęgnacji włosów, który odkryłam w ubiegłym roku nadal zdecydowanie służy moim włosom. Nie zamierzam w tej kwestii niczego zmieniać.. 

Jakie są moje plany na ROK 2018?
  • zapuszczenie jak najdłuższych włosów 
  • dbanie o gęste końce
  • systematyczne przyśpieszanie porostu włosów

Z okazji Nowego Roku życzę Wam 
wielu "Good Hair Days", 
wiary w siebie, 
spełnienia wszystkich marzeń, 
dobrej pracy,
dużo miłości i spokoju!

15 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do siego roku i realizacji postanowień

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy. Ja nie przepadam za produktami Biovax, średnio się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga, życzę ci aby blog się rozwijał a wszystkie włosowe i inne plany się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne, błyszczące włosy.
    Ja o moje teraz też bardziej dbam bo chcę na wiosnę rozjaśnić ;)
    Wszystkiego co najlepsze w 2018 roku! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i ja zdecyduję się na henne, skoro takie ładne daje u Ciebie efekty? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne i lśniące włosy! Wytrwałości w postanowieniach Kochana! :)
    Samych sukcesów i uśmiechów na 2018 rok! ☺
    Obserwuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz cudne włosy - trzymam kciuki, aby wszystkie włosowe postanowienia zostały zrealizowane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, że włosy Ci urosły oraz życzę zrealizowania celów, które obrałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądają! I życzenia w punkt! :) Tobie też wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w zapuszczaniu wlosow :) sama tez podjelam decyzje o zapuszczeniu wlosow :)
    Wspanialosci w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę koniecznie zacząć znowu olejować włosy :) Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :) Aby włoski szybko i zdrowo rosły :)

    OdpowiedzUsuń