niedziela, 29 października 2017

PODSUMOWANIE PAŹDZIERNIKA

Nadszedł czas na kolejne podsumowanie miesiąca, jednocześnie mam nadzieję, że wkrótce zmieni się to, iż tylko z tej okazji będę pisała. W październiku do pielęgnacji dołączyłam wreszcie suplementację - codziennie piłam herbatę ze skrzypu i pokrzywy (no, może ominęłam niechcący kilka dni), a także włączyłam suplementację witaminami - magnez i witaminę B. Na suplementy zdecydowałam się z powodu nadmiernego wypadania włosów - niestety wypadają nadal, ale myślę, że organizm potrzebuje po prostu więcej czasu na regenerację. 
Muszę jeszcze wspomnieć o ostatnich zmianach dotyczących farbowania ;) Pod koniec września pofarbowałam włosy po raz pierwszy henną w odcieniu ciemny brąz. Kolor wyszedł ładny, dlatego po miesiącu postanowiłam powtórzyć farbowanie. Zdjęcie poniżej przedstawia włosy po pierwszym zmyciu henny. Nie jest to mój wymarzony zimny brąz, ale ten kolor również podoba mi się i chyba na razie przy nim zostanę.


SZAMPON:
  • Yves Rocher Volume
  • Sylveco Balsam myjący z betuliną
 ODŻYWKA:
  • Biovax BB, keratyna i jedwab
MASKA:
  • Biovax, Diamond
OLEJ:
  • mango
  • Amla
ZABEZPIECZANIE:
  • L'Oreal Mythic Oil
SUPLEMENTY:
  • skrzypokrzywa
  • Chela Mag B6

24 komentarze:

  1. Bardzo polecam grupę na FB Henna.Miksologia, tam na pewno znajdziesz wiele porad jak otrzymać wymarzony chłodny brąz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu Miksologii tez jest wiele przydatnych informacji, ale mi kolor i tak sie bardzo podoba ;)

      Usuń
    2. Dzięki za info, podczytuję miksologię ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolor :) Mój naturalny jest nieco podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ten kolor się bardzo podoba moim zdaniem pasuje do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyszedł Ci kolor po tej hennie, w necie można znaleźć przepisy co dodać do henny by kolor był nieco inny. Może znajdziesz coś dla siebie ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci włoski ładnie rosną :) Kolor ładny taki naturalny ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne masz włosy :) kiedyś pijał i pokrzywę i skrzyp i drożdże, ale teraz nie piję nic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię maski i odżywki firmy Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że Biovax pojawił się aż 2 razy w spisie używanych przez Ciebie produktów. ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor bardzo ładny :) świetny, naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękne, długie włosy. Ja teraz też staram się dbać o nie bardziej, bo wypadają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podzwiam CIę za te zabiegi przy wlosach :) a na zdjeciu kolor wyglada ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie rosną :) Interesuje mnie olej mango :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post, i śliczne włosy ♥
    Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej, obserwuje i pozdrawiam serdecznie. ♥
    Jeżeli będziesz miała chwilkę to zapraszam do siebie.
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, włoski wyglądają jakby były bardziej lśniące niż ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny kolor, włosy wyglądają bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń